Justiția germană a stabilit că termenul de autopilot pentru sistemul folosit de Tesla reprezintă o formă de reclamă falsă.
Tesla și Elon Musk au fost de-a lungul ultimilor ani ținta criticilor din cauza numelui folosit pentru sistemul de conducere asistată: Autopilot. Recent, chiar și justiția din Germania a stabilit faptul că acest termen reprezintă o formă de publicitate mascată și că, în fapt, reprezintă o formă de înșelăciune asupra celor care se așteaptă ca mașinile să fie autonome, notează Futurism.
Într-un interviu recent, Musk și-a atacat criticii și a declarat că schimbarea numelui acestei funcții este ridicolă și pune accidentele care au avut loc din cauza acesteia pe seama utilizatorilor.
În acest punct, situația funcției Autopilot reprezintă o chestiune care depășește ego-ul CEO-ului Tesla. Pe lângă sentința dată de judecătorii germani trebuie să mai precizăm faptul că funcția a fost legată și de o serie de accidente care s-au soldat cu victime.
În ceea ce privește aceste accidente, Elon Musk nu își asumă vina în nume propriu sau al companiei pe care o conduce și explică faptul că în aceste cazuri a fost vorba de erori din partea celor implicați în respectivele accidente.
„Dacă ceva se întâmplă cu sistemul Autopilot, se datorează faptului că cineva îl folosește greșit și îl utilizează direct contrar modului în care am spus că ar trebui folosit”, a declarat Musk.
Justiția germană: ”Autopilotul” de la Tesla reprezintă reclamă falsă
Bill Gates îl critică pe Elon Musk pentru dezinformările legate de pandemie
Câți bani au făcut anul acesta Jeff Bezos, Mark Zuckerberg şi Elon Musk